By: Irfan Syah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 31-May-2008 15:28 Email | Share | Bookmark
Jalan-jalan Makan Sate @ Klebang

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pagi ni Wan, Tok n Acu dah nak balik.. Wan dah semgu dok sini tolong jaga Irfan..Tok n Acu baru je dtg Rabu lepas... kebetulan semlm Tok (mak abah) smp pulak.. so bila dah ada org nak tolong tgk Irfan, derang pn nk balik la... pagi tadi abah dah antar derang nek bus kol 9.30am kat Melaka Central Irfan la org plg kuat nangis bila dia tak bole ikut Wan dia balik... Wan tak bg ikut smp Melaka Central takut Wan pn sedih..so Irfan ngan Ibu babai masa kat umah je la...Irfan tau Wan dia nk naik bus.. so bila Ibu tanya..Wan mana..Irfan jawab "Wan nek bus" Acu mana " " Acu nek keta" coz dia nmp Acu dlm keta masa abah nk p antar derang nek bus.. Wan tak naik dekat umah..Wan jalan dlu naik keta jauh skit coz sedih nnt tgk Irfan nangis...

Kol 3pm Ibu p kduri ngan Irfan..opismate Ibu...adik dia kawen...Tok tak mau ikut so Ibu p la ngan Irfan je...

Irfan masa kat umah kenduri... serius je muka....
Lps balik kduri Tok nak p umah sedara kat Balai Polis Malim... tp smp sana je derang nk kuar pulak.. sempat jmp gitu je la...so awal lagi...Ibu bawa la Tok jenjalan ke Pantai Klebang..Ibu pn dah lama tak mkn sate kat situ..lg pn Irfan dh sihat kena la bw jalan..

Irfan n Tok kat Klebang...

ibu pn nak enter frame gak... tapi nape Irfan serius sgt..senyum la ckit...

anak ibu dah sihat..yey.. semoga sihat selalu..ibu pn happy...

tgk la Irfan mkn sate..yummy yummy..smp comot mulut n tangan dia...

siap cicah kuah kacang tau..lps tu suka pulak..siap isap kuah kacang saja kat sate tu..lupa lak dia nk abis kan sate.. tp Irfan mkn 3 cucuk gak arrr....
lega anak ibu dah lalu makan....susu pn dah berbotol-botol..alhamdulillah...



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net