By: Irfan Syah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 23-May-2008 05:55 Email | Share | Bookmark
Irfan @ Putra Specialist Hosp.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Irfan demam since Sabtu..sian..awal tu makan masih ok..Ahad ibu dah bawa amik ubat kat klinik..tp still demam juga..Wesak abah cuti, Irfan dok ngan abah la..Ibu keja gak..apa nk wat. tiap2 hari muntah lps mkn ubat, asal muntah je abis kena basuh toto.. tu la ibu n abah asal nk bg ubat je kat dpan TV tmp Irfan lepak.. yg pelik nya kat sekolah tak pulak irfan muntah...tiap2 hari ibu check ngan cikgu dia.. smp rabu irfan dh lembik coz cikgu dia kata makan pn tak, susu pn tak..minum air msk ckit je... khamis ibu amik ubat@ UMMI lg coz stok dh abis..doktor kata tekak dia merah n bengkak dats why tak leh mkn... ibu paksa dia minum air msk je...nak bw ke spital pn demam dh baik cuma irfan lom mkn..Jumaat lps amik kat nursery, cikgu bgtau Irfan muntah kat sekolah lps minum susu n lsg tak mkn apa pn....ibu trs ajak abah pg spital..haaa finally smp la gak irfan for 2nd time kat wad spital. .kena msk air 4 botol..tahan je la ibu dgr Irfan jerit pgl ibu masa derang nk cucuk drip...pehhhh seksa tu dgr dia jerit..ibu..ibu..ibu...

nape susah sgt nk buka hp ibu ni..??? selalu senang je... 1st nite ibu sorang je tgu..tp bila dia bgn kol 3am abah dia tadak, punya la nangis..nak abah..nak abah... abis bebudak len bgn..

irfan kena posa since admit wad..doktor kata ada kuman dlm perut..smp 9am doktor dtg check.. then doktor bg permission utk mkn..1st yg dia nk mkn biskut TIGER la..pastu meleleh air mata coz ssh nak amik....

bu....irfan didit bole tak..?? irfan dh bosan coz movement limited ngan drip ni..klu nak gerak pn ibu kena dukung smbil tolak pcawang astro ikut skali..2nd nite abah ikut tdo spital skali.. bila irfan bgn tgh mlm sibuk lak dia tunjuk kat ibu..abah..abah... tau abah dia ada ok la...


didit............eeeeeeeeeee

abah tiup..sakit la.. mmg kejap2 kena tiup... bila dia ingt je sure dia suh tiup...konon2 ilang sakit la... alahai anak ibu sorang ni..Ahad kol 9am doktor dtg dh bg balik..kol 1pm discharge... alhamdulillah.. semoga anak ibu sihat sentiasa lps ni..klu Irfan tak sihat Ibu yg sedih nanti...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net